Świąteczny SAL 2011 - zasady

Regulamin lub jak kto woli zasady SALa Świątecznego 2011:

  1. Zgłoszenia: każdy kto ma ochotę uczestniczyć w zabawie zgłasza się do mnie celem nadania mu uprawnień do współtworzenia bloga: komentarz na przykład pod TYM postem lub mail do mnie - zawsze koniecznie ze swoim adresem korespondencyjnym na które zostanie wysłane zaproszenie do redagowania bloga. UWAGA: blog może mieć maksymalnie 100 autorów. Na dzień 7.10.2011 mamy .... 97 Uczestniczek – czyli jeszcze tylko trzy miejsca wolne :)
  2. Tematyka SAL-a: Są trzy opcje do wyboru jeśli chodzi o przedmiot wyszywania: albo Lili albo AAN (bombki) albo Lili i bombki :P – obydwa obrazki są w oryginale monochromatyczne. Dlaczego tak? Zapraszam do TEGO POSTA. Wybieracie same zgodnie z gustem i umiejętnościami. Indywidualnie go oprawiacie/wykańczacie.
  3. Technika: haft krzyżykowy tym razem z domieszkami: koraliki i inne cuda wianki wedle upodobania.
  4. Dla początkujących: Jeśli nie jesteście mocno krzyżykujące i boicie się schematów które wygrały to nic prostszego: wyszyjcie tylko jeden/kilka wybranych motywów! Jedną bombkę, jelonka, chatkę .... zrobicie zakładkę lub kartkę lub co Wam jeszcze do głowy przyjdzie – bądzcie kreatywne!
  5. Materiały: wedle upodobania – nie ma żadnych restrykcji: len, kanwa, aida, prześcieradło, mulina, koraliki, wełna... co w duszy gra. Na biało, zielono i fioletowo, błękitno i żółto, farbowanymi ręcznie lub firmowo nićmi. Tylko dobrze rozmierzcie pracę co by się nagle w połowie schematu materiał nie skończył..... ;)
  6. Do kiedy: hmm.. wypada aby do świąt 24 grudnia 2011 praca była gotowa. Oczywiście blog nie będzie później ani zamykany ani kasowany. 
  7. Prawa autorskie i schematy: każdy zaopatruje się we własnym zakresie w schematy i sam ponosi odpowiedzialność za ich źródło ich pochodzenia. Nie pytam ani nie kontroluję w jaki sposób Uczestnik wszedł w jego posiadanie. 
  8. Obowiązki Uczestnika: obowiązkiem każdego kto się tu zapisze jest opublikowanie choć jednego posta/wpisu. Takie są zasady SAL-a (odwołuję do definicji na stronie głównej SAL2010). Zatem Uczestnicy proszeni są o CHWALENIE się postępami.W przypadku kłopotów technicznych, nieśmiałości czy innych względów (nie pytam) służę pomocą tak jak miało to miejsce w ubiegłym roku. Nie chcę sobie nawet myśleć że do zabawy zapisał się ktokolwiek tylko po to aby otrzymać schematy ..... 
  9. Finanse:  dziękuję za oferty pomocy w sfinansowaniu zakupów! Tym razem mamy szczęście gdyż Koleżanki Uczestniczki poszukały w swych przepastnych magazynach-dyskach, znalazły i podzieliły się dobrem schematowym. Zatem: nie robimy zrzutek ani współfinansowania :) Dziękuję z tego miejsca Rhianon i zuzi_m za podzielenie się schematami.
  10. Częstotliwość wpisów: nie ma znaczenia – ważne aby zrobić jeden wpis. Nie chcę Wam narzucać tempa – zabawa ma być przyjemnością a nie obowiązkiem. 
  11. Konkurs/głosowanie: w tym roku nie będzie wyłaniania najładniejszej pracy. Przynajmniej na razie nie planuję żadnych  głosowań.

No to GO!