piątek, 28 października 2011

Bella po raz drugi





Witam po raz drugi :)

Prezentuję stan swego "dzieła"



Kanwa wymemłana przeraźliwie ale to dlatego że sporą część krzyżyków dziergam bez tamborka.
Ciut zmodyfikowałam wzór. Zamieniłam miejscami serduszko z reniferem. A wszystko przez moje umiłowanie do symetryczności

Chciałam się pochwalić że w końcu moja zazdrość sięgnęła zenitu i postanowiłam założyć bloga.
Są to na razie skromne początki ale kiedyś ( w dalekiej przyszłości) będzie lepiej :)

Mój blog Galeria Bella

4 komentarze:

5.monika pisze...

Kapitalny kolor:)

Ania Ploch pisze...

Bellu jakaż ta zazdrość motywująca :)

Cieszę się że masz blog i zaistniałaś w sieci - jakbyśmy się poznały gdyby nie sieć? Już zmodyfikowałam Twoje dane w panelu bocznym.

Piękne kolory masz na swoim salu - jest złoto i bardzo elegancko!

Agata pisze...

ciekawa modyfikacja, a kolorki miodzio :)
idę zajrzeć na twój blog :)

Renulek pisze...

Bella ślicznie wychodzi to złoto :) pięknie, też czasem modyfikuję wzory :)