piątek, 14 października 2011

no to do roboty

Wczoraj dotarła do mnie przesyłka z materiałami potrzebnymi do rozpoczęcia projektu. Postanowiłam wykonać wzór na lnie Permin of Copenhagen 32 ct a haftować będę muliną lnianą DMC L902.
Pierwszy raz będę wyszywała na lnie oraz muliną lnianą. Bardzo jestem ciekawa jak mi to pójdzie. Póki co myślę, że łatwo nie będzie :P ale co tam podejmuję wyzwanie. Dziś jeszcze nie zacznę bo ciemno jakoś jak na pierwsze spotkanie z z tym wyzwaniem ale jutro z rana igła pójdzie w ruch.
Życzę Wam owocnych xxxx oraz spokojnego wieczoru.


3 komentarze:

Agata pisze...

dobrałaś piękne materiały, jak dla mnie strzał w 10! a mulina lniana moim zdaniem jest bardzo przyjemna w obsłudze :)

Ania Ploch pisze...

Pójdzie łatwo - nie należy lnianej muliny bać :)

monilew pisze...

piękne materiały!!