niedziela, 9 października 2011

Ogłoszenia prafialne 2: jest nas 100 i co z tego wynika

Drogie Panie,

mamy już 100 Uczestniczek: do tylu zostało wysłane zaproszenie do współtworzenia bloga. Oznacza to tyle że na tę chwilę nie jesteśmy w stanie przyjąć już nowych Uczestniczek (buuuuu).


Niemniej (niestety) wciąż jeszcze kilka Dziewczyn wysłanego kilka - kilkanaście dni temu zaproszenia NIE ZAAKCEPTOWAŁO. Oznacza to iż zaproszenia te blokują miejsce dla Osób które chciałaby aktywnie bawić się z nami.

Bardzo proszę o zaakceptowanie zaproszeń do współtworzenia bloga do dziś do końca dnia - w innym przypadku zaproszenia zostaną anulowane na korzyść nowych potencjalnych uczestników.

Przykro mi że stawiam sprawę w taki sposób - niestety są osoby które zgłosiły się miesiąc temu a do tej pory  zaproszenia do współredagowania bloga nie zaakceptowały. Rozumiem że decyzja mogła się zmienić od tego czasu kiedy się zgłaszałyście (przecież mamy różne zobowiązania) ale bardzo Was wtedy proszę o maila do mnie: aploch@poczta.fm z informacją że rezygnujecie.

Dziękuję za zrozumienie.



OKi?

No to OK :)



Pozdrawiam serdecznie!
Ania

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Witam!
Otrzymałam zaproszenie do współprowadzenia bloga i jak najbardziej je potwierdzam.
Postaram się potwierdzić je jeszcze dziś ewentualnie jutro z samego rana po przez założenie konta na google, ale wymaga to nieco więcej czasu a w tej chwili walczę z dziećmi żeby poszły spać.
Pozdrawiam Bella

Ania Ploch pisze...

Bello ja do logowania na blogera - google używam swojego konta @poczta.fm.
Jak na mój gust to się nie przejmuj tylko używaj swojego konta do logowania się. No ale wybór zależy od Ciebie ;)

Ania Ploch pisze...

Bello, dziękuję że się odezwałaś :) Lepiej nie walcz z dziećmi tylko je połóż spać ;)

Iss-ola pisze...

a ja nic na tej poczcie swojej nie mam, a zagladałam kilkakrotnie :(

Ania Ploch pisze...

Olu, teraz już powinnaś mieć na mailu zaproszenie.
Musiałam anulować jedno z tych starych i niezaakceptowanych...

Karolina pisze...

a czy ja potwierdziłam swoja chęć??bo już nie pamiętam. Wiem, że maila przesyłałam ale czy to wystarczy??

Ania Ploch pisze...

hehehe: Karolino to było świetne :D

Potwierdziłaś Kochana, potwierdziłaś :D Tylko posta jeszcze nie napisałaś :D

Jotka pisze...

Gratuluje pomysłu.
Bedę kibicować - bo juz miejsc nie ma.
Może następnym razem się załapię.
bardz podobał mi sie pewen wzorek,czy jest szansa na wzór?
Jeżeli nie można - to pewnie czegoś nie zrozumiałam albo nie doczytałam
Pozdrawiam Jola