środa, 12 października 2011

Zabawę czas zacząć:)

Witam serdecznie wszystkie dziewczyny, fajnie wyszywać w tak zacnym i licznym gronie:) Ja ,jako jedna z niewielu, wybrałam wzór AAN, powód? po pierwsze zawsze chciałam mieć takie bombki a zawsze było coś innego, pilniejszego a po drugie dysponuje ograniczonym czasem na wyszywanie i postanowiłam wyszywać bombki osobno, zobaczymy ile zdążę zrobić, wtedy chociaż jedną będę cieszyć się na 100%:) z pewnych względów pracę pokazywać będę tylko w środy.dziś tylko zdjęcie "organizacyjne" z wczorajszego poranka ale już pierwsze krzyżyki postawiłam, idzie rewelacyjnie aż szkoda że mam tak mało czasu.pozdrawiam serdecznie- april79
Aida 16, biała, mulina DMC 355 ( kolor wybrany ze względu na dopasowanie do pokoju w którym będę bombki prezentować)

2 komentarze:

nayanka pisze...

Cieszę się że tez wyszywasz AAN :) I widzę że powód i pomysł masz p9odobny jak mój. Miłego wyszywania :)

madziula pisze...

ja jak się rozszaleję to może dwa wyszyję :) A bombki i tak jeśli już to oddzielnie pojedynczo będę wyszywać :)