czwartek, 13 października 2011

Zgłaszam gotowość!

Witam serdecznie:)
To moja pierwsza przygoda z SAL-em. Ogromnie się cieszę i jestem bardzo podekscytowana.
Wybrałam wzór Lili Soleil.  Będę wyszywała na tkaninie COLMAR 25 ct nićmi DMC 304. To mój drugi wybór. Najpierw zamówiłam błękitną kanwę i chciałam wyszywać białą muliną. Następnie doznałam olśnienia i zmieniłam decyzję (u mnie to normalne). Ostatecznie nie zdecydowałam jeszcze do czego wykorzystam haft. Chodzi mi po głowie poduszka lub ocieplacz na dzbanek.
Nowy materiał ma dojechać na początku przyszłego tygodnia. Myślę, że w sobotę pokażę pierwsze krzyżyki (jeśli opanuję wstawianie zdjęć).
Muszę się jeszcze pochwalić, że to mój pierwszy wpis na blogu. Jeśli uda mi się go opublikować to będę dumna. Musicie bowiem wiedzieć, że straszna trąba jestem w tego typu sprawach.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkim wspaniałej zabawy:)

1 komentarz:

Ania Ploch pisze...

No Kochana... trąba, nie-trąba ale nie dość że post napisałaś to jeszcze ... ta dam, ta dam....
.
.
.
wstawiłaś tagi/etykietki :D

Jestem z Ciebie dumna i oświadczam: trąba z Ciebie żadna. Lepiej bierz się za wyszywanie ;)