środa, 21 grudnia 2011

A ja mam :)

Ja skończyłam w terminie, ale przede wszystkim dlatego, że nie wyszywałam całych schematów. Wyszyłam jedną bombkę i wykończyłam w formie zawieszki
a dodatkowo korzystając ze schematu  Lili Solleil wyszyłam kilka gwiazdek, z których zrobiłam zawieszki i bombkę



A ponieważ bardzo mi się podobają Wasze poduszki to postanowiłam, że też sobie taką wyszyję, ale to już na następny rok, bo w tym roku nie dam rady.
Bardzo dziękuję za zorganizowanie fantastycznej zabawy, w tak zacnym gronie.
Serdecznie pozdrawiam :)

5 komentarzy:

Daria pisze...

Genialny pomysł!! I oczywiście piękne wykonanie :D

Koala pisze...

Super sprawa z tą zawieszką :)

aeljot pisze...

Śliczne ozdoby.

-pusia- pisze...

Śliczne :) Bombki urocze :)
Pozdrawiam

ann_margaret pisze...

Fajne zawieszki wyszły:)