środa, 21 grudnia 2011

Pelasia - koniec

Mój hafcik ukończony i oprawiony jest już od dłuższego czasu, ale cierpliwie czekałam na chwilę, kiedy będzie można go pokazać.Wykorzystałam go jako obrazek z przeznaczeniem na prezent gwiazdkowy, dlatego jest jeszcze zapakowany we folii. Byłam bardzo szczęśliwa, że udało mi się dostać tak kolorystycznie idealna ramkę.
Chciałabym pięknie podziękować organizatorkom i wszystkim dziewczynom biorącym udział w tak wspanialej zabawie.Z utęsknieniem czekam na następny Świąteczny SAL.
Chce tez wszystkim uczestniczkom pogratulować tak pięknie wykonanych prac.

5 komentarzy:

Daria pisze...

Pięknie!! chciałabym zobaczyć minę osoby która go dostanie :D Pozdrawiam :)

Myśli pisane pisze...

ślicznie !

aeljot pisze...

Brawo. I ramka dobrana idealnie. Wspaniały prezent.

-pusia- pisze...

Pięknie wyszło :)
Pozdrawiam

ann_margaret pisze...

Prezent po prostu wspaniały!!