środa, 21 grudnia 2011

Świąteczny SAL bbnet - finisz

Witam Wszystkie wytrwałe hafciarki na salowym finiszu. Pojawiłam się na samym początku naszej zabawy i po b. długiej przerwie pojawiam się na jej końcu.  Podglądałam na bieżąco Wasze prace, mobilizowało mnie do pracy i mogę przedstawić  moją pracę  L. Solei przed i po oprawie. Ze względu na nietypowe wymiary sama robiłam passe partout.   
 


Bardzo jestem ciekawa jak wyglądają Wasze prace, już nie mogę się doczekać kiedy będzie można je zobaczyć. Bardzo dziękuję za wspólną zabawę. Pozdrawiam serdecznie – Bożena.

11 komentarzy:

Daria pisze...

Rewelacyjne kolory!!! Cudny efekt końcowy :D

Myśli pisane pisze...

fantastyczne czerwone serca. bardzo mi się całość podoba!

Koala pisze...

Wow, takie słowa cisną się na usta. Piękny, no po prostu piękny obraz.

5.monika pisze...

Pomysł z czerwonymi serduszkami - GENIALNY. Bardzo, bardzo mi się podoba:)

aeljot pisze...

Piękny haft Ci wyszedł. Ciekawie wyglądają te czerwone serduszka.

-pusia- pisze...

Ślicznie wygląda :)Fajny pomysł z czerwonymi serdeuszkami :)
Pozdrawiam

Iwona pisze...

Piękne, piękne, piękne !!!!

Mysia pisze...

Jest cudny ;o)

Marita pisze...

Oprawiłaś fantastycznie i jeszcze ten mikołajek idealny do całości, o kolorach nie piszę,bo i po co i tak wszyscy widzą hihi

Ola pisze...

Piękne !! :)

ann_margaret pisze...

Super pomysł na te serduszka!
Wspaniała praca Ci wyszła, gratuluję!!